26 december 2005

final i årskrönikan

2005 for dummies: Jag och Sofia arrangerade ett fantastiskt Pride House. Jag slutade på PeaceQuest med ett pusselpris runt halsen och började studera i Malmö. Jag var djupengagerad grönt och tog klivet in i moderpartiet. Min morfar somnade in och min gudson föddes. Det gräts, svettades, skrattades, bloggades och sjöngs karaoke.

Final i "Årets"...
stoltaste ögonblick: Gudsonen Dante
konsert: Stephen Simmonds
inte-riktigt-ända-fram: Skurups folkhögskola
bar/klubb : Klubb Defekt
mediehorande, Personligt (P3)
TV-program: Lost
engagemang: Pride House 2005
film: Torkel i knipa
sysselsättning: IMER-student
skiva: Laleh

Bonusrunda, "Årets..."
axel att gråta på: Anna & Andreas
danssession: "I need some fine wine and you, you need to be nicer" med Mandy (Tomboy) & "Love to hate you" med Felicia (Slick).
framtidsplan: barnen med Anna
bästa månad: december
herr: planström
debatt: andwal vs. Birgitta Ohlsson (fp) vs. Monica Amante (fi) på SU

2 kommentarer:

  1. Anonym15:55

    tja, många snoriga axlar blev det. på dig också. gråtutbyte var en stor del av 2005.

    SvaraRadera
  2. Anonym17:10

    Tomboy med dig och Oliver var något av det bästa i år. Mer kul än kongress-efterfesten.

    Gott nytt år sötis.

    Dans, dans, dans från Mandy

    ps: nästa år ska vi inta danscenerna ordentligt... Vi kanske ska försöka göra en egen klubb?

    SvaraRadera