23 december 2005

Årets mediehorande

Personligt i P3
Sällan har ett program sänts så många gånger i repris och rönt så mycket sms, mail och uppmärksamhet. Det är kul. Mindre kul är att det känns som om jag kommer att vara 21 och tycka det jag tyckte förra våren för alltid.

Kolumner i Stockholms Fria Tidning
Min egen åsiktstrumpet där jag fått husera fritt sen 2004 inom queer- och demokratifrågor. 2006 blir det varannan vecka och fler ämnen. All Andwal. All the time. (Tyvärr är det en del 05-kolumner som inte ligger online)

Sexualpolitisk Debatt i Korseld
Jag och nån galning från Frihetsfronten pepprade Sören Andersson (RFSL) i min första tv-debatt. Fick mycket ros efteråt - "budskapet var tydligt - miljöpartiiet har bättre HBT-politik än RFSL" var det nån som sa. Tyvärr ligger inte debatten kvar på nätet, men jag dissas av Frihetsfrontaren här (scrolla till 26/1, "en grön ungdom, som inte riktigt verkar komma från vår planet", haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar