17 februari 2009

idag är vi alla kära i Magnus Andersson

Jag har inte ens hunnit blogga själv om Tobias Billström och Sverigemoderaternas nya "nu klämmer vi dit de asylsökande/gömda flyktingarna och mörkhåriga svenskarna"-linje.

Men jag är imponerad över CUF:s Magnus Andersson som skriver ett öppet brev till sin regering:

"Det moderata utspelet på DN Debatt i dag gör mig illamående. Det finns få saker som skulle få mig att inte rösta på Allians för Sverige. En sådan sak är dock om man inte tydligt klargör att man aldrig kan tänka sig att regera med aktivt eller passivt stöd från Sverigedemokraterna."

2 kommentarer:

  1. Anonym08:45

    Läsnyfiken...

    SvaraRadera
  2. Anonym10:31

    Nej, jag avskyr honom lika mycket som vanligt.

    Vad menar du skulle vara annorlunda?

    SvaraRadera