31 december 2008

cue 2009

Förra året såg jag bland annat fram emot fortsatt partistyrelsearbete, färre arbetade timmar, European Social Forum och en 50-årsfest med Anna.

Man kan ju såhär på nyårsafton konstatera att jag lämnade partistyrelsen, jobbar lika mycket som vanligt, missade European Social Forum helt och att 50-årsfesten inte blev av. ;)

Men det är väl hela poängen med planer, att de kan uppdateras, förändras - och överträffas.

Inför 2009 ser jag fram emot att partiet växlar in i valrörelsefas och att de projekt jag själv varit med att initiera sjösätts. Jag fortsätter i Pridestyrelsen och Stockholm Pride 2009 blir det bästa hittills. I sommar planeras Hälsinglandssemester med klassåterträff från högstadiet.

Och om allt går som det ska så väntar definitivt en livsvändning. Den största hittills.

Från mig till er alla ett fantastiskt fint 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar