28 juni 2007

its a spice, spice world

Spice Girls när det begav sig.Tjoho! Spice Girls återförenas! Det är nu jag packar upp min välfyllda kartong från garderoben med affischer, knappar, foton, tidningar, tyger och prylar och kommer ut som den Spiceboy jag var när det begav sig.

Frågan är vilken stad jag och Markus ska ta oss till för att se konserten - London eller Köln?

Min favorit var för övrigt Ginger Spice - vilken var din?

edit: missa inte Kim Milrells inlägg med den officiella (härligt sliskiga) comeback-videon

Andra bloggar om Spice Girls, comeback.

6 kommentarer:

  1. Jag kan knappt se vem som är vem...

    SvaraRadera
  2. Scary Spice för alltid!

    SvaraRadera
  3. Anonym10:27

    jag fick alltid vara baby spice när vi lekte spice girls på mellanstadiet, jag var blondast. men jag sneglade alltid avundsjukt på hon som fick vara scary spice.. =(

    jag kommer förövrigt missa hela turnén och jag är verkligen bedrövad. jävla skit. dom spelar i sydney 17 dagar efter att jag har åkt därifrån. uäääh. ångest!

    SvaraRadera
  4. Jag tror jag gilade Posh mest när det begav sig...sedan svängde det över till Geri....och därefter till MelC.

    Men just nu säger jag nog Emma "Baby Spice till och med i magen" Bunton! :)

    SvaraRadera
  5. Anonym09:06

    Jag var Ginger Spice i mellanstadiet. Hon är helt klart hetast!

    SvaraRadera