15 mars 2007

mot kongressen?

Idag fick jag valberedningens förslag till förtroendeval på Miljöpartiet i Malmös årsmöte. Till ordförande föreslås två klippor, Johanna Öfverbeck och Fredrik Fernqvist. Det här med delat ledarskap gillar vi ju i den gröna rörelsen.

Till kongressombud och ersättare till dessa (= de som representerar Mp Malmö på kongressen) föreslås förutom ordförandeduon även Maria Ferm, Anna Norrman, Karolina Algotsson och undertecknad!

Eftersom jag verkligen vill åka på kongressen i år så hoppas jag att årsmötet följer valberedningens kloka förslag - rösta på mig. :)

Andra bloggar om Miljöpartiet, Norrköping.

3 kommentarer:

  1. mitt inlägg blev snarlikt ditt, men jag kände att samma saker var relevanta att skriva så jag kunde inte hjälpa det. vi har väl ändå inga gemensamma bekanta som läser båda våra bloggar?!

    SvaraRadera
  2. haha nädå inte alls ;)

    SvaraRadera
  3. Tja, det är ju årsmötet som avgör.

    =)

    SvaraRadera