30 mars 2007

live från kongressen

Imorgon är jag Miljöpartiets talare på RFSL:s kongress. Kongressen går att se live här.

Jag har inte fått någon exakt tid för talet (som bara är på 3 minuter, så det är lätt att missa), men nånstans mellan att mitt tåg kommer till Skövde (11) och innan lunch (12.30) har jag blivit lovad.

Talet kommer att publiceras på bloggen strax efter att jag hållit det men jag kan bjussa på slutorden redan nu: "Som queer och grön önskar jag er en fortsatt framgångsrik kongress."

Andra bloggar om RFSL, Miljöpartiet+de+Gröna.

4 kommentarer:

  1. lycka till! ska försöka se det :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag gick in och kollade, och där var du. Och visst, du är så fin så, men det var trist att jag inte fick ljudet att funka för fem öre... Jag har ingen aning om vad du sa. Blää. Men det var säkert vettigt.

    SvaraRadera
  3. Talet var ändå bättre i skriftlig form, så nu kan du läsa det istället. :)

    SvaraRadera
  4. nä fan missade jag det...

    SvaraRadera