31 januari 2007

uppsamlingsheat

Det har kommit några fina bloggcitat de senaste dagarna som jag måste bjuda på...

* "Jag tror fortfarande inte att Lars Danielsson orsakade tsunamin" - Rasmus om senaste vändningen i Tsunami-efterspelet.

* "Jag är lyckligt gift, har tre barn och arbetar som partisekreterare i Kristdemokraterna" - Helena om vad som garanterat skulle hända om hen skulle donera ägg.

* "Men vad bör jag föredra: Reklam på bloggen eller att konsumera en reklamfri sida?" - den anonyma bloggaren i Konsumtionsfrittliv har ett dilemma.

Sedan har jag ju omstrukturerat i mina blogglänkar, bloggar som aldrig uppdateras har plockats bort och lite nya godbitar har lagts till. Missa inte Mikael från F! Malmö, mina framtida barns moder Annas bildblogg, liberalen Philip Wendahls comeback, Socker-Nisse (som bloggar om mig här) och min vän Tobbe som schlagerbloggar för Aftonbladet. Bara fina människor.

4 kommentarer:

  1. Ser att jag åkt ner från "Every-day basis" till "Miljöpartister som bloggar". Jag måste skärpa mig alltså!

    Tycker annars att omstruktureringen gav ett mycket bra resultat!

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir över att du tipsar om min blogg! Supertack!!!

    SvaraRadera
  3. Ah, ledsen om det uppfattades nonchigt, Jimmy... Grejen är att du skriver så långa och läsvärda inlägg att jag inte kan hasta igenom dem (som med de andra bloggarna). Jag behöver lite tid för att kunna sätta mig in i dem. Hence, inte every-day-basis längre.

    SvaraRadera
  4. Ingen fara alls. Jag uppfattade det inte som nonchigt, tro inte det, utan som konstruktiv kritik. Men jag skulle kanske inte vara så känslig. ;-)

    SvaraRadera