29 januari 2007

positivism

Det går bra nu.

- Min bebis Andwal Media har fått tre uppdrag den här månaden, lobbyarbete, föreläsning (Lunds ungdomsråd) och artikel (Kom Ut), det börjar rulla på lite...
- Blogger har äntligen lyckats uppgradera mig till New Blogger, så nu har jag nya funktioner att börja leka med
- Johanna & Rasmus har fastnat för Lost och plöjt säsong 1 på några dagar, lånar säsong 2 av mig ikväll och kommer att bli mina kompanjoner när säsong 3 drar igång igen.
- Anna kommer ner och går på Mästargalan med mig, som min respektive.
- Min dator är tillbaka och den är snabbare än någonsin
- Bruden ska äntligen komma ut i nästa nummer av QX (jättespännande) [edit: och blir krönikör i samma tidning]
- Jag får vara utskottsordförande på RÅM (kul!), trots att jag ev. ställer upp till valberedningen

Andra bloggar om Lost, Mästargalan, Brudens blogg om brudar

4 kommentarer:

  1. Kul, men det är klart du ska stäla upp.

    SvaraRadera
  2. ja, det tycker jag. BLir jag inte fös vill jag gärna sitta i vb. Och då vore det kul om du också fanns där!

    SvaraRadera
  3. "Anna kommer ner och går på Mästargalan med mig, som min respektive."

    Eh?

    Jag och Fredrik har diskuterat och kommit fram till att du inte riktigt tar vår förlovning på allvar. Det krävs faktiskt tre för att få en relation att fungera!

    SvaraRadera
  4. Jag vet, jag är ganska dålig på att hålla igång romantiken i den här relationen. Problemet är ju att jag har fler multipla relationer att hålla igång. Det är svettigt värre.

    SvaraRadera