31 januari 2007

hon kanske bor i Finland

Jakop tipsar om hur man smidigt skapar en karta över de länder man besökt. Jag klickade inte i USA eller Finland, då jag bara mellanlandat där. Dock klickade jag Italien, trots att jag bara ätit middag där. Och så ska jag fundera på om jag varit i Norge...
I övrigt ska den stämma:



(Belgien, Danmark, Frankrike, Grekland, Guatemala, Indien, Italien, Polen, Portugal, Spanien, Sverige, Schweiz, Turkiet, Tyskland, Ungern = 6% av världens länder)

Till jul blir det Thailand för första gången.

Andra bloggar om resor

2 kommentarer:

  1. Anonym18:41

    Men. Den sista komuniststaten där lite till höger om Sverige... det är väl på tiden. Jag har föreställningar där i höst... Lägger undan premiärbiljetter! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag har alltid velat se en opera i en kommuniststat. Jag kommer!

    SvaraRadera