21 december 2006

årskrönikan 2/10: årets sysselsättningar

# Valsamordnare, De Gröna i Malmö
Det är svårt att vara missnöjd med en valrörelse som fördubblade de gröna mandaten i Malmö och Skåne samt snodde tillbaka den malmöitiska riksdagsplatsen. Mellan januari och september jobbade jag för De Gröna i Malmö med att bland annat vara programledare i vår egen talkshow, bjuda Möllevången på hoppborg, AP-spelning och släppa en tidning som gick ut i hela Skåne.

# Studerande, Malmö högskola & Umeå universitet
Efter den här terminen kan jag titulera mig själv att 50 akademiska poäng efter ett års närvaro i högskolesfären. Dessutom landar en grym uppsats om integration på länstyrelsens och kommunens skrivbord som jag skrivit med the fab 3 - Charlene, Sofia & Maria!

# Andwal media
Min bebis, frilansföretaget Andwal media föddes i januari och har bland annat pysslat med att skrivit kolumner och ledare i STF, copywritematerial åt Rickard Söderberg och utfrågare av Mossagården på en matmässa. I´m a mångsysslare.

I backspegeln: 2005: IMER-student

3 kommentarer:

  1. Anonym19:41

    Imponerande

    SvaraRadera
  2. jag är mest imponerad av the fab 3. att skriva med oss måste vara årets bedrift, right?! ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, vi får se på finalen. :)

    SvaraRadera