16 december 2006

carola är ju för härlig

I gårdagens Metro intervjuas Carola om sina julkonserter, och de kristna buden. Jag älskar journalisten Pontus Hammarlunds följdfrågor:

C: Det andra är att man ska älska sig själv och sin nästa som sig själv. Det behöver jag jobba på i alla fall.
P: Att älska dig själv?
C: Nja, över huvud taget, att man påminner sig om budorden och sätter andra före sig själv och sådär.
P: Har du problem med det?
C: Nej, jag vill bara vara ödmjuk så att andra kan känna att man inte är perfekt.

Ta det lugnt, Carola. Vi är ganska många som känner att du inte är perfekt.

Andra bloggar om: ,

3 kommentarer:

  1. Anonym02:48

    Jag läser slarvigt. Först tyckte jag det stod 'Ta det lugnt, tant Carola..'. Det hade vart roligt.

    Hon måste väl nära på klassas som tant vid det här laget?

    SvaraRadera
  2. I och med att jag klassar dig som tant så borde väl Carola vara självskriven. ;)

    SvaraRadera
  3. Anonym19:56

    Men mogna..

    SvaraRadera