4 augusti 2006

prideglädje

Gårdagens Pridetorsdag - I love it. På Pride House tittade vi på en politikerdebatt där snygg-Zaida skötte sig tokbra. Sen modererade jag ett lyckat litet seminarium om HBT-frågor på EU-nivå och blev sms:ad att vara med i ett panelsamtal om polyfrågor som var jättekul!

Sen åt vi våfflor på stående fot på väg till parken och schlagerkvällen där vi träffade bästaste tremänningen Stina med flickvän, tog en Sprite-drink i Kitschtältet, och hängde backstage bland den billiga ölen. Jag tycker framför allt om publiken på schlagerkvällen. Bara då kan "hon-som-var-med-1994-och-kom-4:a" få så mycket kärlek.

Sen bar det av till Patricia och vi hann precis klå köbildningen och gled in. Grön Ungdom-Sara var värdinna och det blev en blöt kväll (mina byxor har fortfarande inte torkat) som höll i sig fram till 4-tiden då en taxi skjutsade oss till sängen.

Prideyra hela dan. Jag gillar´t.

2 kommentarer:

  1. Det ungerska bidraget som kom fyra i Europa, eller Tina Röklander som kom fyra i Sverige...? ;-)

    SvaraRadera
  2. Kom och dela min hemlighet...

    SvaraRadera