30 juli 2006

pride|måndag

Ser att bloggen redan blivit en Pride-blogg med typ 43 HBT-inlägg i rad, men veckan som kommer är det ju H:nas, möjligtis B:nas och kanske lite T:nas mediavecka. Om Malou kan så kan jag.

Pride-guldkorn MÅNDAG:

Gustav Fridolin debatterar religiös fundamentalism på Pride House kl 12. Klockan 15 visar Mp film från Pride-paraden i Krakow. Regnbågsbarnen står i fokus i HBT-sossens seminarium kl 17. Min förskolerektor till Mamma ska gå på Pride House för första gången. :) Tiina Rosenberg inviger Prideveckan kl 18.

Kvällen spenderas sedan på vernissage för "Min bästa bög" och på Prides interna kickoffest. Annars kan nog Heartattack vara trevligt.

2 kommentarer:

  1. Hur queer är Min bästa bög på en skala?

    /malte, allas sämsta

    SvaraRadera
  2. Det var 50 bilder, några var queera - andra inte. Däremot var jag varken Gustavs eller Carlos' bästa bög, jag är djupt kränkt.

    SvaraRadera