31 maj 2006

birthday boy

Så var den 23:e födelsedagen över. Jag tror inte den toppade födelsedag #10 då vi ordnade Fångarna på Fortet-kalas i Norråsen. Inte heller värmdes mitt hjärta lika mycket som födelsedag #19 då Erik, Leif och Joel knackade på med tårta och paket 00.10.

Men annars är det nog en av de bättre. Kom hem inatt och nattfikade. Tog ledigt på förmiddagen, låg hemma med Johan och tittade på sista delarna av De Drabbade. Han hade ställt tre vitgröna rosor på vardagsrumsbordet, med små fina ord på. Sen fick jag min present - en heldag på Liseberg. Precis vad jag behöver! På eftermiddagen jobbade jag ett par timmar. Sen drack vi mousserande vin och åt jordgubbar i en fin park i Malmö, tog en mörk staropramen på en Lost-pub och avslutande med middag på Miso. Nu är vi hemma och ska strax sova. En ny dag imorgon, ett år äldre och visare, en debatt i Helsingborg att vinna.

2 kommentarer: