8 april 2006

releasefest I

MOST WANTED 2006 VOLYM 1

(1) vecka 1 Johnny Deluxe & Anna N - Drømmer jeg?
(2) vecka 2 Bob Sinclair - Love generation
(3) vecka 3 Ane Brun & Liv Widell - Stop
(4) vecka 4 Håkan Hellström - Klubbland
(5) vecka 5 Tough Alliance - Koka-Kola veins
(6) vecka 6 Ewan McGregor, Jose Feliciano & Jacek Koman - El tango de Roxanne
(7) vecka 7 Simone Moreno & Timbuktu - Vem pra Bahia (Vi drar till Malmö)
(8) vecka 8 Madonna - Sorry
(9) vecka 9 Östen med resten - Ge mig en kaka till kaffet
(10) vecka 10 Conjure one - Tears from the moon
(11) vecka 11 Eurythmics - 17 again
(12) vecka 12 Daz Sampson - Teenage life
(13) vecka 13 Corinne Bailey Rae - Put your records on

3 kommentarer:

  1. Anonym11:25

    Var beställer jag?
    ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha, om man är en av de första gästerna på min inflyttningsfest/releasefest/pre-födelsedagsmingel så bjuder jag på ett ex! :)

    Vilken mail vill du ha inbjudan till?

    SvaraRadera
  3. Anonym21:43

    Åhå!
    norrby76@hotmail.com

    inte så troligt att jag kan dyka upp eftersom jag kommer att vara fången på Gotland i fem veckor...
    Men det blir Malmö i sommar så... ;-)

    SvaraRadera