4 april 2006

min blogg är viktig för samhället

Idag fick jag mail från Karin Rudefelt (nej, inte hon i Doctor Blues). Hon forskar på enheten för Medie- och Kommunikation på Lunds Universitet om ungdomar och vill intervjua mig om min blogg, som ett exempel på en ung svensk bloggare med ett "politisk-samhälleligt intresse".

Det finaste i hela mailet var det här: "Jag vore väldigt tacksam för din medverkan. Du och din blogg blir viktiga representanter för den svenska bloggosfären."

Självklart ställer jag upp och blir analyserad.

8 kommentarer:

  1. Lite fint att det här var inlägg 300.

    SvaraRadera
  2. Nej, det var Junilistan jag syftade på, som står utom de politiska blocken.

    Varför envisas du med att skriva med gemen begynnelsebokstav? ;)

    SvaraRadera
  3. Anonym23:24

    Jaha, nu vågar inte jag kommentera mera.

    SvaraRadera
  4. Välkommen in i gänget. Ska bli intressant att se vad det är för frågor och framförallt hur de kommer analysera ens blogg.

    SvaraRadera
  5. Jag alskar din blogg! Den ar nog min absoluta favorit faktiskt. Latt topp tre iaf.

    Och forresten kommer jag hem i juli. Vi måste hanga nån gång strax darefter!!

    SvaraRadera
  6. men hallå. Är inte du way för gammal? När hon skrev till mig sa hon att det gällde folk upp till 20. Du kanske ska ingå i en annan kvot :)

    SvaraRadera
  7. Jag har påtalat åldern. Det kanske är därför hon slutat höra av sig. :/

    SvaraRadera