27 november 2005

En bådeoch helg

Aldrig förr har en helg [48h] varit så mycket uppåt och neråt. Det som varit neråt har jag ältat med människor som kan bakgrundshistorien, och referaten slutar i en positiv mening. Men det som varit uppåt måste nämnas även i bloggstyle.

Jag fick fint t ex beröm för min ambitiösa hip hop-stylee-klädsel på Defekt. Jag har spenderat en helg med att spendera tid med människor av vikt, som Anna, Anna och Sara. Jag har bakat lussekatter. Jag har gastat mp3-karaoke. Jag har fått lift. Jag har läst en roman. Jag har ätit brunch med min mamma.
Och jag har fått ett preliminärt erbjudande om att ta över 2handslägenheten jag bor i. Malmö, here I stay.

Helgens Stockholmsbesök har definitivt säkrat min Malmö-identitet. I'm not going anywhere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar