13 augusti 2008

wallner vs. melin

Den 21 augusti ska jag och Tomas Melin drabba samman i en debatt som arrangeras av Grön Ungdom Region Sthlm och modereras av Marie-Helena Dahlberg: för och emot svenskt utträde ur EU, med anledning av miljöpartiets medlemsomröstning i frågan.

Vad jag tänker rösta och varför har jag ju redan utvecklat på kampanjsidan Nejtillutträdeskravet.se men några nya argument får jag fundera på. Melin är en slipad debattör. Tur att vi publicerat över 50 anledningar att rösta Nej...

Kom gärna och heja på! Det finns förstås ett facebook-event också.

2 kommentarer:

  1. jag hade inte bangat! ni skulle sänt det via webb-tv!

    hmm...kanske skickar dig lite kött på benen, lite referenser och så. =)

    SvaraRadera
  2. Anonym09:24

    Och om man känner sig osäker på hur EU fungerar, så håller jag i en grundläggande föreläsning kväll, som uppvärmning inför nästa vecka.

    SvaraRadera