3 juni 2008

eller När Anders försökte fylla 25

Jag har haft många fina födelsedagar. Till exempel 10 när mina föräldrar hjälpte mig att arra ett Fångarna på Fortet-spektakel för alla mina kompisar. Eller 19 när några kompisar knackade på fönstret strax efter midnatt för att vara först och hade med sig "Reportage!".

På min 25:e födelsedag låg jag hemma i halsfluss, med tre heliumballonger från Maria i handen och en champagneflaska från mamma jag knappt fick lukta på för att jag knaprade penicellin. Det är även flussens fel att jag inte svarat på telefon, mail och missat alla möten den gångna veckan.

Påminn mig om att fira min 25årsdag någon annan dag.

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Lite småcoolt att även jag hade ett fångarna-på-fortet-kalas när jag fyllde tio :)

    SvaraRadera