7 mars 2007

TGI wednesday!

När jag var liten längtade jag efter TV-kvällarna på fredagar. Fångarna på fortet, Småstjärnorna, Jakten på den röda rubinen...

2007 är onsdagen den nya fredagen.

20.00 Mullvaden (5)
Äntligen! En grupp löser spejsade uppdrag runtom i världen. En sabotör som de andra ska avslöja. TV har inte varit så här spännande sedan...hösten 2001. Häng med från början - de bästa ledtrådarna är i de första avsnitten.

21.00 Lost (4)
Efter en svacka i slutet av andra säsongen så har den hämtat upp sig igen. Jag har fuskat och är nu ikapp USA, och det är ett par riktigt bra avsnitt de kommande veckorna, ett med ett gästspel av läskiga Fionnula Flanagan från bland annat (ironiskt nog) The Others.

Andra bloggar om Lost, Mullvaden.

8 kommentarer:

  1. wow den som har tid att kolla på tv, den är lyckligt lottad! :O

    SvaraRadera
  2. En kan ju försöka i alla fall. :)

    SvaraRadera
  3. Härligt att Mullvaden är tillbaka i rutan igen!

    SvaraRadera
  4. Nisse, du är ju för härlig! Raymond&Maria, Pipettes, Mullvaden... You're me!

    SvaraRadera
  5. har du tänkt på det störda med att det hette "den röda rubinen"? liksom, rubiner är väl röda?

    SvaraRadera
  6. Haha, nej, just det störda har jag inte tänkt på.

    SvaraRadera
  7. Lite kul att Flannagan var med. Fast jag tyckte inte att avsnittet var det bästa jag sett. (Men du har rätt i att Lost äntligen ryckt upp sig.)

    SvaraRadera
  8. Nej, verkligen inte det bästa jag sett. Men kul med ännu en ny twist - hur fan ska de reda upp det där...? :)

    SvaraRadera