11 mars 2007

fred för fan

Hemkommen från PeaceQuests årsmöte nu, en dag för tidigt. Som vanligt ett fartfyllt möte med mycket övningar, energizers och fred.

Bland årets beslut kan man trycka lite extra på att vi öppnat upp för delat ledarskap (i grön anda) samt att PeaceQuest ska börja ta ställning i politiska frågor, från och med nästa årsmöte. Jag tycker båda besluten var riktigt bra.

Ikväll spelade det sköna bandet Det Funkar och imorgon ska årsmötet välja ny styrelse och andra förtroendeuppdrag. Vi får se om det blir en eller två ordförande. Och om jag blir återvald som valberedare.

Andra bloggar om PeaceQuest, Det Funkar.

2 kommentarer:

  1. Anonym14:19

    Hur fan kan din blogg men inte devilwomen ta sig igenom censuren i Kina? det är för mig obegripligt. Vi funderar nu på en djävulsturné genom Kina..

    grym helg för övrigt! jag skulle jättegärna villha bilderna från årsmötet? kan du fixa? :-)

    puss min vän

    SvaraRadera
  2. Eh, kanske för att ni bloggar om patriarkatet och jag om äventyrsbad?

    Bilder I fix :)

    SvaraRadera