25 december 2006

värsta jogging-soundtracket

Jag joggar längre och mer här i Bålsta, jag har spårat hurtigheten till bra joggingmusik. I morse var det här min tracklist: Johnny Deluxe "Drømmer jeg", Paula Abdul "Straight up", East 17 "House of love", Håkan Hellström "En vän med en bil", S Club 7 "Don't stop movin'", Live on release "Barbie girl" (punk remix), t.A.t.u "All the things she said" (Dave Aude remix), United DJs vs. Pandora "Trust me", Cradle of filth & Slayer "Buffy the vampire slayer theme"
Nervarvning: Elton John "Sorry seems to be the hardest word"

Andra bloggar om jogging

2 kommentarer:

  1. Anonym01:29

    Ikväll kunde även jag ha varit i Bålstad, men familjemiddagar är inte riktigt min påse.

    SvaraRadera
  2. Du hade kunnat käka här, vi har massor av mat :)

    SvaraRadera