29 december 2006

shaved not stirred

Nu var det gjort!



(Missa inte före-bilderna)

15 kommentarer:

  1. Anonym21:24

    meeeen guuuuw så tjusigt.

    eller: skitsnyggt! som man säger.

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Anonym00:25

    Snajdigt

    SvaraRadera
  3. Anonym00:49

    Läckert!

    Mitt hår växer så det knakar. Nu blir jag nästan sugen på att raka mig igen. Det är alltid snyggast :)

    SvaraRadera
  4. alla ska vi den korthåriga vägen vandra.

    i våras är det tre år sedan jag klippte av mej den mångåriga hästsvansen.

    SvaraRadera
  5. Anonym11:05

    skitsnyggt... men jag tänker hårdnackat vägra ge dej komplimanger så länge jag inte är värdig en länk på din sida... djupt förnärmad. haha.

    gott nytt år raring! :)

    SvaraRadera
  6. Coolt! Tänk den som ändå vågade nåt sånt! Själv sparar jag ut och tänkte bli femme igen. :) Om det nu är håret det hänger på...

    SvaraRadera
  7. Anonym15:32

    Jag noterar, något förnärmad, att fotografiet med den långhårige aktivisten tituleras med ord som indikerar att titelmakaren anser att personen på bilden är rakad. Därtill kommenteras bilden av diverse individer i betydelsemässigt likvärdiga ordalag.

    Är det på överkroppen han har rakat sig eller vad?

    Jag tänker inte ge mig på att recensera Anders frisyr ur ett estetiskt perspektiv, främst för att jag inte har någon åsikt i frågan, men kom för djävulen inte och påstå att han har rakat sig.

    Frisyren "rakad" är det som uppstår då man rakar sig, dvs då man med hyvel eller maskin söker skära av varje hårstrå så nära huvudsvålen som det går. Det är uppenbart att Anders antingen inte haft den föresatsen eller misslyckats totalt i sin strävan. Och trots att jag brukar vara ganska elak så tror jag på det första alternativet.

    Hur som helst: Anders frisyr är lika mycket "rakad" som Robert Wells dito.

    SvaraRadera
  8. Anonym16:49

    Jag var i Bålstad idag för att flytta ett piano och var precis på väg att plinga på hos dig när jag såg en snaggad person titta ut genom fönstret. Hade jag vetat att det varit du hade du fått all chocklad, buffy-boxarna och den glestandade mannen jag hade med mig som presenter, men nu har slängt.

    SvaraRadera
  9. Someone´s got a crush... :)

    För övrigt 1 så skulle rubriken "trimmed not stirred" inte ha klingat lika fint. Och för övrigt 2 är millimetrarna nertrimmade ett snäpp till nu, efter påtryckningar. =)

    SvaraRadera
  10. Anonym18:56

    "Someone´s got a crush... :)"

    Hehe. Du tror fel om du tror att jag tycker att det är jättejobbigt när bögar insinuerar saker som har med sex eller kärlek att göra. Jag är inte homofob.

    En aning patetiskt dock att den typen av kommentarer alltid kommer förr eller senare när man har med "regnbågsmänniskor" att göra. Det är ju dock ditt problem och inte mitt.

    SvaraRadera
  11. Anonym01:17

    Jættesnyyyggt!
    Men nej nu kommer faktiskt ett ordskæmt...
    Gott nytt (h)år.
    Førlåt.

    SvaraRadera
  12. Spännande, d f L. Själv brukar jag få heteroinsinuanta kommentarar av "grå människor" (?). Vi kanske kan reda ut det här över en kaffe, bara du och jag?

    Det jag syftade på var nog mer att för att tycka att jag är en "korkad" "vänsterextemist" vars åsikter du har "total brist på respekt" för så engagerar du dig rätt mycket i min blogg?

    SvaraRadera
  13. Anonym13:03

    Rörande kaffeerbjudandet så tackar jag vänligt men bestämt nej.

    Rörande mitt "engagemang" i din blogg har jag bara en kommentar: Look who's talking.

    SvaraRadera
  14. Anonym16:45

    Najs!

    SvaraRadera