12 december 2006

humor och lite märkligt

Kolla in min systersajt, andwal.blogpsot.com.

"The Bible gives us over 50 descriptions about the people at the time of the end. These fit the people of today perfectly, but did not fit the people of fifty years ago. Here are some: (...) People would become lovers of themselves (...) Homosexuality would increase (...) People would be without self-control in sex"

(btw, vilket blogpostkonto som helst funkar för att komma in på sidan)

Andra bloggar om ,

4 kommentarer:

  1. Anonym15:06

    Jobbigt. Tur att jag länkar direkt till din blogg, så jag slipper riskera att skriva in fel.

    En annan blogg som jag brukar gå in på, nyabloggen.blogspot.com, är nu omdirigerad till nån slags porrsajt. Inte så kul heller... (Fick reda på att han som har bloggen hade raderat den innan url:en hijackades.)

    SvaraRadera
  2. Jag råkade också skriva fel en gång och blev lite förvånad... tills jag insåg att alla blogpsot fungerade. När ska vi äta glass på Stortorget? Börjar kanske bli lite kallt. :-)

    SvaraRadera
  3. Glass på stortorget kan vara för sent. Vid Drottningtorget däremot är det varmare.

    SvaraRadera
  4. Jag kom in på något irriterande program som försökte lura mig att ladda ner något mög på datorn!

    SvaraRadera