6 september 2006

åh maria, vad gjorde du med oss

Idag besöker mitt favoritrör Maria Wetterstrand Malmö och jag har gett henne ett späckat schema.

As I write besöker hon SJ:s VD m fl på frukostmöte och pratar om järnvägens framtid som avslutas med pressträff som både Skånskan och Sydsvenskan ska komma på (det har aldrig hänt i vår valrörelse). Sen minglar hon över en buffé hos Hassela Skånes nya Malmökontor och avlägger ett vallöfte om fler fritidsgårdar i Malmö.

Vid 12 valtalar hon för 450 elever på Malmö Borgarskola, ett tal som sänds live i SVT. Halvdagen avslutas sen med en utfrågning i talkshowen Steget Före av undertecknad.

Det är inte utan att jag är lite stolt.

Själv ska jag debattera på Bladins skola på förmiddagen. Wish me luck.

3 kommentarer:

  1. Anonym09:44

    jag kryssade Maria. jag har alltså redan röstat. det du!

    SvaraRadera
  2. Anonym11:46

    bra jobbat!

    /har också redan förtidsröstat :)

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt. Det hade jag också gjort om jag fortfarande var Stockholmare. Jag ska iväg och kryssa någon annan nu.

    SvaraRadera