25 september 2006

and I'm mostly very tired

Tröttheten har kommit över mig. Jag sov ordentliga nätter i Linköping både fredag och lördag, trots sällskapsspel och festande, sov 3h nästan i sträck på tåget hem och somnade 22.30 igår kväll.

Amelia & Anders i Pripps Blå-reklam

Tack för en fantastisk helg i den fantastiskaste sommarstugan. Studsmattan, den soldränkta bryggan och de fina människorna på dom var precis vad jag behövde. Förutom de redan nämnda kan man hålla utkik efter rapporter även i Herr Melins och Lages bloggar. Jag vann i alla fall i Illuminati.

2 kommentarer:

  1. Men jag vann For Sale:) Och där är det inte tärningsögonen som avgör ens framgångar:P

    SvaraRadera
  2. Tss... Allt handlar om taktik även i Illuminati. Och, i mitt fall, att ta över hela fackrörelsen.

    SvaraRadera