15 augusti 2006

hypad av grön ungdom

I grönUpost, ett blad som går ut till alla kontaktpersoner i Grön Ungdom några ggr om året står det en notis om de gröna bloggarna, framför allt att Alex&Ellinor, Maria och Peter börjat blogga.

Sen står det "Den populäraste bloggen skriven av en miljöpartist är otippat nog varken Peters, Marias eller Alex och Ellinors blogg utan riksvalgruppens egen Anders Wallners blogg! Den hittar du på andwal.blogspot.com. Rekommenderas starkt."

Är det Rasmus eller Anneli som fixat det här? Jag vet inte hur rätt de har... Jag är högst noterad miljöpartist på Bloggtoppen.se (idag #29), men där är ju å andra sidan inga språkrör anmälda. Iofs klår jag Gustav... :)

7 kommentarer:

  1. en får lov att gratulera ;)

    SvaraRadera
  2. Det är inte varje dag ens bloggadress sprids i en hel organisation. Så, tack!

    Och nu hittar alla som hittar mig dig.

    SvaraRadera
  3. kan ha haft något med det där att göra... :-) din blogg är ju så bra, så jag tänkte att fler borde läsa den!

    SvaraRadera
  4. jag försökte faktiskt ringa och kolla om det var okej, minst tre gånger på två dagar. :-) sen chansade jag. för övrigt är min blogg väldigt levande igen. vi får se hur länge det håller. idag har jag tillexempel bloggat om snoppar. det var roligt. :-)

    SvaraRadera
  5. Jag ilar till Annelis snoppblogg! (Och mail funkar nästan bättre för att haffa mig.)

    SvaraRadera