7 juni 2006

jag vågade

You scored as Either. You brain is neither specifically male nor female dominated in the way you perceive things and as bad as this sounds it can easily mean that you are capable of combining both limiting gender aspects to your advantage. Rather than being genderless you are possibly able think freely. This does not nec. mean that you are bisexual or androgynous or indecisive, though it might.

Either 61%
Female 61%
Neither 43%
Male 39%

Should you be MALE or FEMALE?*
created with QuizFarm.com

8 kommentarer:

  1. Anonym01:46

    Vad modigt att du äntligen vågade testa dig.

    SvaraRadera
  2. Anonym01:54

    Oh, jag fick dem i samma ordning. Och tack för att du fick mig att vara vaken ännu längre. Åh.

    SvaraRadera
  3. hmmmm :)

    Male 57%
    Neither 54%
    Female 50%
    Either 36%

    kan ha att göra med att jag trivs oerhört bra i mitt eget sällskap - för det mesta i alla fall :)
    och är datanörd :)

    SvaraRadera
  4. Either 57%
    Female 50%
    Neither 39%
    Male 32%

    Spännande att du är mer både och, kvinnlig, inget och manlig än mig. Jag menar, borde jag inte ha extra på niether eller either?

    SvaraRadera
  5. Anonym19:10

    Hehe, gissavad jag fick för resultat på samma test?

    Either 64
    Female 61%
    Neither 29%
    Male 25%

    SvaraRadera
  6. Anonym16:14

    Either 71%
    Male 54%
    Female 46%
    Neither 11%

    Ok, mitt resultat kanske inte är så roligt, men fick mig iaf att fundera på synsätt vad som är kvinnligt och manligt igen.
    Detta synsätt är i varje fall bättre än att se manligt och kvinnligt som motsats, men vad är det för egenskaper som är mer manliga och vilka skulle vara mer kvinnliga, egentligen? Och vad är isf skillnaden mellan att vara Either och Neither? Att man är mer av allting om man är Either?

    SvaraRadera
  7. Kul! Jag blev också varken eller.

    SvaraRadera
  8. Anonym12:47

    Jag var tydligen kvinna, haha. Till 57 % iallafall ;)

    /Tommie

    SvaraRadera