28 juni 2006

en rolig sak såhär års...

...är alla enkäter man får som kandidat. Häromdagen fick jag Företagarnas enkät som riktade sig till alla riksdagskandidater och ämnar att kora den mest företagarvänliga av alla kandidater, och alltså inte kora det bästa partiet. Det var sympatiskt. Jag hejar på Rasmus, ska svara på frågorna själv ikväll.

Igår kom en till alla kommunkandidater från Malmös ideella föreningars och idrottsföreningars paraplyorganisationer, som var den roligaste hittills. Den var redan fylld med alla rätta svar, som på "Tycker du att du har en bra dialog med föreningarna [i Malmö]?" - "Ja, Jag vill gärna få fler inbjudningar till dialogmöten med föreningar. Jag svarar alltid även om jag inte alltid kan komma."

Jag gillar kreativitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar