17 maj 2006

Mullvaden gör comeback


För ett par år sedan lovade jag dyrt och heligt Kanal 5's dåvarande presschef att söka om de skulle ta tillbaka svensk televisions bästa realityserie nånsin. Nu när det gör det efter 5 år så kan jag inte söka.

Gillar du spänning, tävlingar och mysterier?
Sök till Mullvaden 2006.


Just nu söker Kanal 5 personer som är tävlingsinriktade, har känsla för ett kittlande mysterium, det sociala spelet och inte minst intelligenta tävlingar.

Tillsammans med 13 andra spelare ska du tillbringa 4 veckor i en tuff miljö någonstans i Europa under sensommaren(*). Programmet kommer att sändas hösten 2006.
(kanal5.se)

(*) mitt under valkampanjen.

9 kommentarer:

  1. Det är ju rent ut sagt för jävligt!

    SvaraRadera
  2. Anonym11:31

    Älskling, nu har du ältat det här i en månad.

    SvaraRadera
  3. Och jag kommer fortsätta älta ett tag till, sen ta en paus i sommar, och så ta upp ältandet igen i höst.

    SvaraRadera
  4. Känner igen ditt sätt att tänka.

    SvaraRadera
  5. Anonym23:12

    Men, eh, vad går programmet ut på (mer än att deltagarna ska vinna och inte bli utröstade alltså)?

    SvaraRadera
  6. Nej, det är inga utröstningar. Det är olika uppdrag och en av deltagarna - 'mullvaden' - sabbar uppdragen. De andra ska försöka lista ut vem sabotören är. Den som vet minst om mullvaden åker ut.

    SvaraRadera
  7. Anonym13:40

    Ahh, just ja.

    SvaraRadera
  8. OMG! Kommer Mullvaden tillbaka?!

    *slår volter och jublar*

    Jag dööööööööööööör av lycka!

    SvaraRadera
  9. Anonym00:54

    Jag ska på casting nästa vecka...några som har tips om vad jag INTE borde göra? :o)

    SvaraRadera