13 april 2006

friends 10-20

När Kanal 5 visade det sista avsnittet av Vänner var jag inte hemma. Men en reprisrunda drog ju igång, så det kändes lugnt.

En dag när jag slog på TV:n såg jag en inzoomning på Monica och Chandlers dörr och insåg att det var sista scenen i sista avsnittet. Som jag missat. IGEN. Med en halvtimme.

För en halvtimme sen när jag slog på TV:n visade Kanal 5 det allra första avsnittet. Det betyder att det allra sista avsnittet visades igår, och reprisomgång tre precis har börjat.

Kan nån förklara när jag ska få se det här programmet?

2 kommentarer:

  1. hey... utnyttja dina kontakter.

    SvaraRadera
  2. Ja, det brukar ju gå bra. Kom Roomservice till PeaceQuest? Körde Meter ett ungdomsförbunds-Big Brother? ;p

    Men, okej, man kan ju alltid göra ett nytt försök - du har min adress, babe.

    SvaraRadera