15 mars 2006

en sexinspektör i min lägenhet?

nu har jag också fått Mailet, som jag hört talas om går runt från Strix/TV4. det roligaste är markerat i fetstil.

AVS: helena.adler@strix.se
"Hej

Vi ska nu göra den svenska versionen av Sex Inspectors och söker därför par som vill förbättra sin relation. Vi kontaktar er för hjälp att hitta trevliga par som är säkra i sin relation och som genom sin medverkan också kan hjälpa andra.

Vi hoppas starkt på att få göra ett program med ett samkönat par för att visa att kärlek mellan man-man, kvinna-kvinna är lika vackert som kärleken mellan kvinna-man.

För oss är det viktigt att göra tv-serien pedagogisk samtidigt som den också är underhållande. Kan ni hjälpa oss att sprida information eller känner ni något/några par som skulle vilja medverka? Vi är tacksamma för den hjälp vi kan få då det är svårt att hitta bra par som är öppna med sin relation."

Mina funderingar - Sen när är definitionen av "öppen" att knulla i TV? Och vad är definitionen av ett "bra" par?

4 kommentarer:

  1. Anonym10:55

    ..men du tackade väl för guds skull ja(?)

    SvaraRadera
  2. Jag vill bara påpeka att jag inte fick mail - jag blefv uppringd. De tyckte nämligen att de var sååå spännande att jag både är flersam och funktionshindrad...

    SvaraRadera
  3. Förstås. Du är i en klass för sig.

    SvaraRadera
  4. Anonym09:21

    Hur hittar de er? Mig är det fan ingen som ringer!

    SvaraRadera