4 januari 2006

enjoy them as i am

dagens spam som kunde varit en bra popskiva (16).

Gårdagens middag spårade ur i Sanning & konsekvens. Förstås. Det finaste jag gjorde idag var att boka lyxvåningen på Hotel Absalon i Köpenhamn den 12:e och det finaste Anna gjort idag var hennes kitschiga spontanpresenter, en Rosie action figure och ett par Marilynstrumpor. Tack! =)

Det första jag gjort i egenskap av VD för Andwal Media är att jag skickat in en kolumn till Sthlms fria där jag filosoferar kring hur diskussionen om rösträttsåldern kommer att bytas ut mot en diskussion om rösträttens utformning i den politiska framtiden. Och så har jag kommit på vad nästa ska handla om - en queerkoumn om paniken över att alla relationer "måste" hålla för evigt och annars är de misslyckade.
I´m on a roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar