5 december 2005

inget ont nattåg som inte...

Inatt låg jag på nattåg, vred mig i "lakanet", lyssnade på Stephen Simmonds, kunde inte sova och ångrade sojalatten i samband med bytet på centralen. Men inget ont som inte har nåt gott med sig, huvudet var klarare än på länge och jag kom på massa spännande idéer, allt från perfekta julklappar till mina syskon till spännande seminarier att arrangera i sommar.

På torsdag debatterar jag barn och ungdomars rättigheter och barnkonventionen mot de andra ungdomsförbunden hos Rädda Barnens ungdomsförbund kl 17.30Bantorget 5 (IOGT) i Lund. Första timmen blir paneldebatt, andra gruppdiskussion. Kom! Ja, ja!

Och, så, ett tips om du känner för att skicka ett kedjebrev som man kanske inte stoppar i skräpkorgen på en gång: Same-sex marriage will ruin society.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar